Your Blog For JoJo News

Welcome <3 Here you can find some news that came from the Magazines publicated in Portugal about our JOJO. Online since: October 2005.

segunda-feira, outubro 24, 2005

Gosto muito desta música. Descobre porquê


JoJo - Butterflies

Hey, It's Jo jo,
Welcome to my world,

(Chorus)
I feel butterflies,
Floating around inside,
Whenever I'm with you,
I feel butterflies,
Floating around inside,
I don't know what you do,
But I feel butterflies,

(Verse 1)
It's such a funny thing,
Everytime you come around,
I get this feeling,
Kinda tingles, kinda tickles,
Makes my heart sing,
I'm all wrapped up,
In a cocoon of
This emotion that you bring,

(Chorus)
I feel butterflies,
Floating around inside,
Whenever I'm with you,
I feel butterflies,
Floating around inside,
I don't know what you do,
But I feel butterflies,

(Verse 2)
My heart beat begins to race,
My mind drifts to another place,
And I feel like I can fly,
Free as the wind, I can't pretend,
I wish we were more than friends,
And I know the reason why,

(Chorus)
I feel butterflies,
Floating around inside,
Whenever I'm with you,
I feel butterflies,
Floating around inside,
I don't know what you do,
But I feel butterflies,

I feel, I feel, Butterflies, Butterflies
(Repeat twice)
Butterflies, butterflies
Ooooh oh
Lalalalalalalala
(Beat bopping)

Spoken: It's JoJo (laughs) Yeah, that's right. I feel butterflies

by Jojo


JoJo - Butterflies (Tradução)

Hey, é JoJo
Bem vindo ao meu mundo

Eu sinto borboletas flutuando em círculos por dentro
Sempre que eu estou com você, eu sinto borboletas
Eu sinto borboletas flutuando em círculos por dentro
Não sei o que fazer, mas eu sinto borboletas

É como uma coisa engraçada
Toda vez que você se aproxima
Eu tenho essa sensação
Tipo zumbidos, tipo cócegas
Faz meu coração cantar
Eu estou toda embrulhada
Num casulo
Dessa emoção que você trouxe

Refrão

Meus batimentos cardíacos começam a acelerar
Minha mente tende para um outro lugar
Eu sinto como se pudesse voar
Livre como o vento
Eu não posso fingir
Eu desejo que nós fossemos mais do que amigos
E eu sei por qual razão
Por que eu...

Refrão

É JoJo.